Redactie brand 0 reactie(s) ma 10 januari 2022, 15:33

Brand in keuken van appartement in Spijkenisse

SPIJKENISSE – Maandagmiddag 10 januari tegen 15.00 uur was brand ontstaan in een keuken van een appartement aan de Gorsstraat in Spijkenisse.

De brand ontstond in een appartement op de 4de etage in de keuken. De woning kwam behoorlijk vol met rook te staan. De brandweer heeft een hond uit het appartement moeten halen. Hier voor is een dierenambulance in geschakeld.

Nadat de oorzaak was gedoofd heeft de brandweer het appartement geventileerd.

Foto’s : AS Media

20220110152641.jpg 20220110152642.jpg 20220110152643.jpg 20220110152644.jpg 20220110152645.jpg

Deel dit artikel

Locatie

Reacties

Reageren op dit artikel is niet meer mogelijk

Ook interessant

Weersverwachting Schiedam

Volg ons

Volg ons